Δεχόμαστε κατόπιν ραντεβού : 210 4962491

Πληροφορίες αποστολής

Χρεώσεις Μεταφοράς 

Όλες οι μεταφορές γίνονται με την εταιρία ταχυμεταφορών Πόρτα - Πόρτα που διαθέτει ένα απο τα μεγαλύτερα δίκτυα διανομής σε όλη την Ελλάδα. 

Oι χρεώσεις της εκάστοτε παραγγελίας επιβαρύνει τον παραλήπτη και ανέρχεται στο ποσό των 5.00 ευρώ για δέματα μέχρι 4Kg. ( Για μεγαλύτερα δέματα η επιπλέον επιβάρυνση είναι 0.50 ευρώ/ Kg ). Για αντικαταβολή το ποσό ανέρχεται στα 6.50 ευρώ.


Παραγγελία για Αγορά Προϊόντων & Τρόπος πληρωμής 

Ο κάθε χρήστης - πελάτης μπορεί να υποβάλει την παραγγελία του συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας μία φόρμα παραγγελιών. Όταν σταλθεί επιβεβαίωση από εμάς, που θα αναγράφει το νούμερο της παραγγελίας και σχετικές λεπτομέρειες, αυτή γίνεται αποδεκτή. Εάν δεν σταλθεί η επιβεβαίωση από εμάς ο χρήστης υποχρεούται να μας ενημερώσει αλλιώς η παραγγελία θεωρείται άκυρη. 


Για τον κάθε πελάτη μας υπάρχουν οι εξής τρόποι πληρωμής: 

α. Με αντικαταβολή κατά την παράδοση των προϊόντων στον χώρο του. 
β. Με πληρωμή και παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα
γ. Με πληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό :

ΙΒΑΝ:GR48.0171.0560.0060.5613 6118.843 [ΠΕΙΡΑΙΩΣ]
Δικαιούχος Ελευθερούδης Παναγιώτης
(Παρακαλούμε να μην προχωράτε σε κατάθεση χωρίς να έχετε επικοινωνήσει πρώτα με κάποιον εκπρόσωπό μας)



Χρόνος παράδοσης εμπορευμάτων 

Ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων γίνεται μέσα σε 5-10 εργάσιμες μέρες ανάλογα με το προϊον αγοράς σας ,για όλη την Ελλάδα. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης για λόγους ανωτέρας βίας όπως π.χ απεργίες, ακραίες καιρικές συνθήκες, φυσικές καταστροφές η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη. Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία θα οριστεί νέα ημερομηνία παράδοσης. 

Ακύρωση παραγγελίας ή Αντικατάσταση εμπορευμάτων 

Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει : 

α) εφόσον επιλέξετε «Ακύρωση» κατά τη διαδικασία της υποβολής της ή 

β) σε περίπτωση που η συσκευασία η οποία παραλάβατε είναι αλλοιωμένη ή κατεστραμμένη οφείλετε να την ανοίξετε και να ελέγξετε την κατάσταση του προϊόντος παρουσία του μεταφορέα κούριερ. Σε περίπτωση που αυτό βρεθεί κατεστραμμένο σημειώστε το όνομα του μεταφορέα και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικώς και με e-mail . 

H αντικατάσταση των εμπορευμάτων μπορεί να γίνει : 

α) εάν εκ παραδρομής αποστείλουμε λάθος προϊόν & 

β) εάν κάποιο είδος είναι ελαττωματικό. Φυσικά για την άμεση αντικατάσταση θα πρέπει να υπάρχει το συγκεκριμένο είδος στην αποθήκη μας, αλλιώς ο πελάτης υποχρεούται να περιμένει κάποιες ημέρες και τέλος πριν από την κάθε επιστροφή τα είδη πρέπει να συνοδεύονται με τα αντίστοιχα παραστατικά..

Copyright © 2018 MagicEvents e-shop. All Rights Reserved